Poli petke
Šifra: Z1006S20Agencija: Art Rebel 9, d. o. o.Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj, d. o. o.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE
Kreativna ideja
Za širitev vrednot blagovne znamke Poli smo ustvarili izkustveno kampanjo z mednarodno terensko in spletno aktivacijo, ki zajema: košarkarsko VR tekmovanje, privlačno prizorišče s tematsko glasbo in preprosto registracijo, zbiranje VR petk za spodbudo šolarjem z ambasadorjem Dončićem ter samodejni zajem osebnega videokolaža VR izkušnje za sodelovanje v spletnem finalu tekmovanja.
- Ime znamke ali podznamke: Poli
- Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj, d. o. o.
- Izdelek / storitev: Izkustvena terenska in spletna aktivacija z VR tekmo
- Agencija: Art Rebel 9, d. o. o.
- Medijska agencija: Marketinški oddelek Perutnine Ptuj
- Digitalna agencija: Innovatif, d. o. o.
- Spletni naslov: petke.si, petice.hr, petice.rs, petice.ba
- Izvršni kreativni direktor/ica: Matjaž Požlep
- Kreativni direktor/ica: Alenka Selčan
- Umetniški direktor/ica: Slavca Danić, Larisa Kotnik
- Tekstopisec/ka: Alenka Selčan
- Vodja projekta: Katja Jaušovec
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Barbara Stopinšek, Marko Orozovič, Suzana Petek
- Medijski strateg/inja: Suzana Petek
- Urednik spletnih vsebin: Suzana Petek
- Odnosi z javnostmi: Barbara Stopinšek
- Oblikovalec/ka: Slavica Danić
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Tilen Čančer
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Tilen Čančer
- Razvijalec/ka: Andrej Bizjak, Brane Herak, Jernej Premru, Sašo Bogdanov, Rok Bezlaj
- Glasba: Shekuza
- Avtor/ica glasbe: Shekuza
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Innovatif, Idea:list studio, RSN Media d.o.o , NuFrame d.o.o., ŠKD Leads