Poli petke

Šifra: Z1006S20Agencija: Art Rebel 9, d. o. o.Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj, d. o. o.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

Kreativna ideja

Za širitev vrednot blagovne znamke Poli smo ustvarili izkustveno kampanjo z mednarodno terensko in spletno aktivacijo, ki zajema: košarkarsko VR tekmovanje, privlačno prizorišče s tematsko glasbo in preprosto registracijo, zbiranje VR petk za spodbudo šolarjem z ambasadorjem Dončićem ter samodejni zajem osebnega videokolaža VR izkušnje za sodelovanje v spletnem finalu tekmovanja.

  • Ime znamke ali podznamke: Poli
  • Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj, d. o. o.
  • Izdelek / storitev: Izkustvena terenska in spletna aktivacija z VR tekmo
  • Agencija: Art Rebel 9, d. o. o.
  • Medijska agencija: Marketinški oddelek Perutnine Ptuj
  • Digitalna agencija: Innovatif, d. o. o.
  • Spletni naslov: petke.si, petice.hr, petice.rs, petice.ba
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Matjaž Požlep
  • Kreativni direktor/ica: Alenka Selčan
  • Umetniški direktor/ica: Slavca Danić, Larisa Kotnik
  • Tekstopisec/ka: Alenka Selčan
  • Vodja projekta: Katja Jaušovec
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Barbara Stopinšek, Marko Orozovič, Suzana Petek
  • Medijski strateg/inja: Suzana Petek
  • Urednik spletnih vsebin: Suzana Petek
  • Odnosi z javnostmi: Barbara Stopinšek
  • Oblikovalec/ka: Slavica Danić
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Tilen Čančer
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Tilen Čančer
  • Razvijalec/ka: Andrej Bizjak, Brane Herak, Jernej Premru, Sašo Bogdanov, Rok Bezlaj
  • Glasba: Shekuza
  • Avtor/ica glasbe: Shekuza
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Innovatif, Idea:list studio, RSN Media d.o.o , NuFrame d.o.o., ŠKD Leads