GLAVNI PROTI JUTRU

Šifra: V4.4001S22Agencija: Agencija 101Naročnik komunikacij: Burek Olimpija
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.4 ODZIV ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Burek običajno ne sodi na prestižno podelitev michelinovih zvezdic. Ampak, Olimpija Burek je z razlogom neposredno ciljal najboljše slovenske chefe v trenutku, ko so imeli največ pozornosti - da jih akitivira in da sporočilo Olimpija Bureka ponesejo med širšo slovensko javnost. Olimpija Burek je ta cilj dosegel za ceno nekaj burekov, navdušil chefe, medije in uporabnike družbenih omrežij.

  • Ime znamke ali podznamke: Burek Olimpija
  • Naročnik komunikacij: Burek Olimpija
  • Izdelek / storitev: Burek
  • Agencija: Agencija 101
  • Kreativni direktor/ica: Jure Korenč
  • Umetniški direktor/ica: Primož Kos
  • Digitalni strateg/inja: Uroš Svenšek
  • Urednik spletnih vsebin: Sara Grmek, Hana Godina
  • Vodja projekta: Kaja Gabrijelčič, Maša Antunićević in Timotej Vorih
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Burek Olimpija
  • Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Urška Čuk