GLAVNI PROTI JUTRU
Šifra: V4.4001S22Agencija: Agencija 101Naročnik komunikacij: Burek Olimpija
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.4 KREATIVNA RABA PODATKOV
Kreativna ideja
Burek običajno ne sodi na prestižno podelitev michelinovih zvezdic. Ampak, Olimpija Burek je z razlogom neposredno ciljal najboljše slovenske chefe v trenutku, ko so imeli največ pozornosti - da jih akitivira in da sporočilo Olimpija Bureka ponesejo med širšo slovensko javnost. Olimpija Burek je ta cilj dosegel za ceno nekaj burekov, navdušil chefe, medije in uporabnike družbenih omrežij.
- Ime znamke ali podznamke: Burek Olimpija
- Naročnik komunikacij: Burek Olimpija
- Izdelek / storitev: Burek
- Agencija: Agencija 101
- Kreativni direktor/ica: Jure Korenč
- Umetniški direktor/ica: Primož Kos
- Digitalni strateg/inja: Uroš Svenšek
- Urednik spletnih vsebin: Sara Grmek, Hana Godina
- Vodja projekta: Kaja Gabrijelčič, Maša Antunićević in Timotej Vorih
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Burek Olimpija
- Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Urška Čuk