Kreativna ideja
Burek Olimpija se je na ukinjanje hrvaške kune odzval z odprtjem Burekune, prve in edine menjalnice na svetu, kjer smo lahko kune zamenjali za burek. Ker gremo ljudje raje na burek, kot na banko, je poteza navdušila, saj je bila Burekuna edina alternativa bankam glede menjave kun. Menjalci so v 20 dneh prinesli 29.870 kun in jih zamenjali za bureke.
- Ime znamke ali podznamke: BUREK OLIMPIJA
- Naročnik komunikacij: BUREK OLIMPIJA
- Izdelek / storitev: BUREK
- Agencija: Agencija 101
- Digitalna agencija: Agencija 101
- Kreativni direktor/ica: JURE KORENČ, ANA ŠUŠTERŠIČ
- Umetniški direktor/ica: PRIMOŽ KOS
- Tekstopisec/ka: SARA GRMEK
- Oblikovalec/ka: ALEŠ VRBANČIČ, MATIC STRGAR
- Digitalni strateg/inja: UROŠ SVENŠEK, HANA KLEMEN GODINA
- Urednik spletnih vsebin: LIZA LETNIK
- Vodja projekta: KAJA GABRIJELČIČ, MAJA ZUPAN
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: LANA ŠPILER, mlajša tekstopiska