Cedevita vitaminska voda

Šifra: V3001S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Verjamemo, da so ljudje utrujeni od neiskrene komunikacije, tako medsebojne kot tiste, ki prihaja s strani blagovnih znamk. Kampanja 'POVEJ TAKO, KOT JE' za lansiranje Cedevita vitaminske vode odraža zavezanost iskrenosti in direktnosti. Poudarja interakcijo z uporabniki, ki cenijo humorno neposrednost in izraža osebnost podznamke, s čimer zagotovi vidno mesto v poplavi olepšanih sporočil.

  • Ime znamke ali podznamke: Cedevita
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
  • Izdelek / storitev: Cedevita vitaminska voda
  • Agencija: DROM agency
  • Medijska agencija: Promedia Grupa
  • Digitalna agencija: Netgen
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Leo Burnett
  • Spletni naslov: https://recitakokakoje.com/si
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Tekstopisec/ka: Kristjan Klemenčič, Bruna Stefanović
  • Oblikovalec/ka: Marko Klemen
  • Digitalni strateg/inja: Špela Linec
  • Urednik spletnih vsebin: Bruna Stefanović, Blažka Klarič, Jovana Takac
  • Vodja projekta: Špela Linec
  • Direktor/ica projekta: Špela Linec
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Boris Loman, Ivana Bilić, Maja Šiprak
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Netgen