Izzivalec čutil (spletno doživetje)

Šifra: V2.3009S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA

glasnost:

Kreativna ideja

Ob predstavitvi novega okusa Argete Exclusive à la chef Filip Matjaž smo pripravili interaktivno spletno doživetje, ki je tako kot chefova kuhinja izzivala čutila in uporabnika vključevala v zgodbo, ki je razkrila nov okus. Razpihali so fazanovo perje, tresli piransko sol in sestavili artičoko ter tako odkrili dodatne vsebine in se v nagradni igri potegovali za večerjo v Filipovi restavraciji COB.

  • Ime znamke ali podznamke: Argeta
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
  • Izdelek / storitev: Pašteta Argeta Exclusive
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Escapebox d.o.o.
  • Produkcijska hiša: Black Lime d.o.o.
  • Spletni naslov: https://filipmatjaz.argeta.com/
  • Kreativni direktor/ica: Medeja Kraševec Žnidarec, Jan Omahen
  • Umetniški direktor/ica: Miha Avsenik
  • Strateg/inja: Saša Droftina
  • Tekstopisec/ka: Maja Podojsteršek, Tomaž Radšel
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
  • Vodja projekta: Saša Truden, Valerija Smolej
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Čadež, Vida Kos, Živa Deu, Patricia Platiša, Simon Horvat
  • Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin
  • Fotograf/inja: Off menu
  • Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Paidea d.o.o.