Juniorjev Zgodbarček
Šifra: V2.2015S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA
Kreativna ideja
Argeta Junior kot inovativna in napredna blagovna znamka igra vlogo pomočnice staršev in deluje na polju zabavnega učenja. Zato je razvila Juniorjevega Zgodbarčka – prvo orodje, ki s pomočjo klepetalnega robota Chat GPT, staršem pomaga ustvariti neponovljive, zabavne in poučne zgodbe z njihovim otrokom v glavni vlogi. Tako Argeta Junior ne le zabava, ampak tudi spodbuja razvoj bralnih navad.
- Ime znamke ali podznamke: Argeta
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
- Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
- Agencija: Luna \TBWA
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Escapebox d.o.o.
- Spletni naslov: https://zgodbarcek.junior-adventures.com/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
- Kreativni direktor/ica: Medeja Kraševec Žnidarec
- Umetniški direktor/ica: Pia Požek
- Tekstopisec/ka: Blaž Žnidarec
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
- Vodja projekta: Nina Melink, Valerija Smolej
- Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Čadež, Vida Kos, Živa Deu, Tjaša Pinter, Simon Horvat, Martina Humar