Živi za svojo stvar

Šifra: K6014S21Agencija: Yootree, DROM agencyNaročnik komunikacij: Atlantic Grupa d. d.
Skupina: E6 OZNAMČENE VSEBINE

glasnost:

Kreativna ideja

V 2020 Cockta stopa še korak dlje v utrjevanju položaja najbolj drzne in uporniške regionalne pijače. Integrirana kampanja »Živi za svojo stvar« predstavlja avtentične kreativne ljudi iz celotne regije, ki izzivajo družbene konvencije in imajo pogum zavzeti se za vse, ki so drugačni. Provokativna zgodba gledalce nagovarja, da v življenju iščejo svojo stvar, ne glede na družbene norme.

  • Ime znamke ali podznamke: Cockta
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d. d.
  • Izdelek / storitev: gazirana brezalkoholna pijača
  • Agencija: Yootree, DROM agency
  • Medijska agencija: Pro media group
  • Digitalna agencija: Spletna postaja
  • Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio
  • Spletni naslov: www.cockta.eu
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
  • Umetniški direktor/ica: Ivor Bogunić
  • Tekstopisec/ka: Tomaž Apohal in Bor Klemenc Mencin
  • Vodja projekta: Nina Babič
  • Direktor/ica projekta: Petra Trontelj Pečnik
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Jelena Jelenc, Jovan Spahić, Laura Bortas
  • Urednik spletnih vsebin: Špela Linec, Miloš Primović, Zala Maček, Milena Jakovljević
  • Oblikovalec/ka: Jože Martinčič, Neža Pavrič
  • Fotograf/inja: Sever Zolak
  • Režiser/ka: Marcella Zanki
  • Direktor/ica fotografije: Aleksandar Košutić
  • Glasba: Ida Prester
  • Avtor/ica glasbe: Ida Prester
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Milena Jakovljević, Zala Maček, Bine Zarabec