Laško Izziv - Joksimović

Šifra: K1025S19Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: E1 FILM

Kreativna ideja

Po dveh uspešnih akcijah se je Laško z enotno komunikacijsko akcijo razširil po celotni jadranski regiji. Tokrat so se za zadnjo steklenico legendarnega slovenskega piva s svojimi pevskimi spretnostmi borile legende Neno Belan, Halid Bešlić in Željko Joksimović. Pri tem jih je s ploskanjem na spletnem mestu spodbujalo občinstvo, ki je na koncu tudi odločilo, kdo si je zaslužil steklenico Laškega.

  • Ime znamke ali podznamke: Laško
  • Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Laško pivo
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Produkcijska hiša: Kinomotel
  • Spletni naslov: lasko-challenge.com
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
  • Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
  • Tekstopisec/ka: Medeja Kraševec
  • Vodja projekta: Saša Droftina, Urška Cerar in Nina Zadnikar
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Rumen Kolev, Urban Kramberger in Rok Nemec
  • Strateg/inja: Jan Omahen
  • Odnosi z javnostmi: Helena Čož in Lina Antolič
  • Oblikovalec/ka: Robert Lupše in Ivan Todorović
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Jaka Verbič Miklič
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Robert Lupše in Ivan Todorović
  • Fotograf/inja: Luka Kaše
  • Režiser/ka: Gregor Vesel