Laško Izziv - Joksimović
Šifra: K1025S19Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: E1 FILM
Kreativna ideja
Po dveh uspešnih akcijah se je Laško z enotno komunikacijsko akcijo razširil po celotni jadranski regiji. Tokrat so se za zadnjo steklenico legendarnega slovenskega piva s svojimi pevskimi spretnostmi borile legende Neno Belan, Halid Bešlić in Željko Joksimović. Pri tem jih je s ploskanjem na spletnem mestu spodbujalo občinstvo, ki je na koncu tudi odločilo, kdo si je zaslužil steklenico Laškega.
- Ime znamke ali podznamke: Laško
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
- Izdelek / storitev: Laško pivo
- Agencija: Luna \TBWA
- Produkcijska hiša: Kinomotel
- Spletni naslov: lasko-challenge.com
- Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
- Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
- Tekstopisec/ka: Medeja Kraševec
- Vodja projekta: Saša Droftina, Urška Cerar in Nina Zadnikar
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Rumen Kolev, Urban Kramberger in Rok Nemec
- Strateg/inja: Jan Omahen
- Odnosi z javnostmi: Helena Čož in Lina Antolič
- Oblikovalec/ka: Robert Lupše in Ivan Todorović
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Jaka Verbič Miklič
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Robert Lupše in Ivan Todorović
- Fotograf/inja: Luka Kaše
- Režiser/ka: Gregor Vesel