Time to Stay Home (Čas, da ostanemo doma)

Šifra: K1008S21Agencija: TENT Naročnik komunikacij: Slovenska turistična organizacija
Skupina: E1 FILM

glasnost:

Kreativna ideja

Time to Stay Home nagovori gledalce s pristno toplino, da navkljub težkim časom najdejo moč v spominu in obljubi potovanja po zeleni Sloveniji. Video je povabilo vsem, da zaupamo v sedanje trenutke z gojenjem povezanosti z okoliško naravo. Umirjena, čustvena pripoved, dih jemajoči posnetki Slovenije, protagonisti, ki žarijo z zaupanjem v življenje, pričarajo izkušnjo, ki pri gledalcih pusti sledi.

  • Ime znamke ali podznamke: I feel Slovenia
  • Naročnik komunikacij: Slovenska turistična organizacija
  • Izdelek / storitev: Promocijski video
  • Agencija: TENT
  • Produkcijska hiša: TENT
  • Spletni naslov: https://www.slovenia.info/sl; https://www.tentfilm.com/stay-home
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Ciril Jazbec
  • Kreativni direktor/ica: Ciril Jazbec
  • Umetniški direktor/ica: Katarina Jazbec, Ciril Jazbec
  • Tekstopisec/ka: Katarina Jazbec
  • Vodja projekta: Ajda Ažman Jazbec
  • Direktor/ica projekta: Ana Savšek
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Ana Savšek
  • Urednik spletnih vsebin: Nina Colarić Cvirn
  • Režiser/ka: Ciril Jazbec
  • Scenarist/ka: Katarina Jazbec
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Jan Jenko, Luka Jenko, Matic Oblak