Kreativna ideja
Time to Stay Home nagovori gledalce s pristno toplino, da navkljub težkim časom najdejo moč v spominu in obljubi potovanja po zeleni Sloveniji. Video je povabilo vsem, da zaupamo v sedanje trenutke z gojenjem povezanosti z okoliško naravo. Umirjena, čustvena pripoved, dih jemajoči posnetki Slovenije, protagonisti, ki žarijo z zaupanjem v življenje, pričarajo izkušnjo, ki pri gledalcih pusti sledi.
- Ime znamke ali podznamke: I feel Slovenia
- Naročnik komunikacij: Slovenska turistična organizacija
- Izdelek / storitev: Promocijski video
- Agencija: TENT
- Produkcijska hiša: TENT
- Spletni naslov: https://www.slovenia.info/sl; https://www.tentfilm.com/stay-home
- Izvršni kreativni direktor/ica: Ciril Jazbec
- Kreativni direktor/ica: Ciril Jazbec
- Umetniški direktor/ica: Katarina Jazbec, Ciril Jazbec
- Tekstopisec/ka: Katarina Jazbec
- Vodja projekta: Ajda Ažman Jazbec
- Direktor/ica projekta: Ana Savšek
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Ana Savšek
- Urednik spletnih vsebin: Nina Colarić Cvirn
- Režiser/ka: Ciril Jazbec
- Scenarist/ka: Katarina Jazbec
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Jan Jenko, Luka Jenko, Matic Oblak