Barcaffe Donna - Taktilni plakat

Šifra: E3.1002S23Agencija: Herman & Partnerji, d.o.o.Naročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
Skupina: E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE, E3.1 OBSTOJEČI FORMATI

glasnost:

Kreativna ideja

Znanstvene raziskave razkrivajo, da je uživanje kave povezano z nižjo umrljivostjo zaradi raka dojk, zato Barcaffe v sodelovanju z Europa Donno predstavi omejeno serijo kave Barcaffe Donna z zatrdlino. Ker pa ni nič dragocenejšega od realne izkušnje, ženske preseneti tudi s posebnim taktilnim plakatom, ki poskrbi za realno izkušnjo zatipanja zatrdlin in mimoidoče uči pravilnega samopregledovanja.

  • Ime znamke ali podznamke: Barcaffe
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Kava Barcaffe
  • Agencija: Herman & Partnerji, d.o.o.
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Tam - Tam D.o.o.
  • Spletni naslov: https://www.barcaffe.si/za-lepsi-dan/novice/premakni-se-preglej-se-spodbujamo-zenske-k-samopregledovanju-dojk
  • Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor/ica: David Fartek
  • Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik
  • Vodja projekta: Anja Mitrović
  • Direktor/ica projekta: Arin Čebokli
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Jelena Milinkovič, Lea Kopina, Tihana Vujčić