Barcaffe Donna - Taktilni plakat
Šifra: E3.1002S23Agencija: Herman & Partnerji, d.o.o.Naročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
Skupina: E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE, E3.1 OBSTOJEČI FORMATI
Kreativna ideja
Znanstvene raziskave razkrivajo, da je uživanje kave povezano z nižjo umrljivostjo zaradi raka dojk, zato Barcaffe v sodelovanju z Europa Donno predstavi omejeno serijo kave Barcaffe Donna z zatrdlino. Ker pa ni nič dragocenejšega od realne izkušnje, ženske preseneti tudi s posebnim taktilnim plakatom, ki poskrbi za realno izkušnjo zatipanja zatrdlin in mimoidoče uči pravilnega samopregledovanja.
- Ime znamke ali podznamke: Barcaffe
- Naročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
- Izdelek / storitev: Kava Barcaffe
- Agencija: Herman & Partnerji, d.o.o.
- Medijska agencija: Media Publikum
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Tam - Tam D.o.o.
- Spletni naslov: https://www.barcaffe.si/za-lepsi-dan/novice/premakni-se-preglej-se-spodbujamo-zenske-k-samopregledovanju-dojk
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: David Fartek
- Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik
- Vodja projekta: Anja Mitrović
- Direktor/ica projekta: Arin Čebokli
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Jelena Milinkovič, Lea Kopina, Tihana Vujčić