Laško Burin
Šifra: E1016S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: E1 FILM
Kreativna ideja
KREATIVNA IDEJA* Pivovarna Laško je 2023 lansirala novo pivo Laško Burin, ki je dobilo ime po svežem primorskem vetru burinu. Pivo gre namreč čez ekstra hladno filtracijo, kar ga dela še posebej svežega. Zato smo v TV oglasu dramatizirali tako ime izdelka kot tudi njegovo glavno prednost, svežino, in povzročili pravi vihar, ko glavni lik, Tadej Toš, odpre pločevinko Burina.
- Ime znamke ali podznamke: Laško Burin
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
- Izdelek / storitev: Pivo Laško Burin
- Agencija: Luna \TBWA
- Medijska agencija: Media Publikum
- Produkcijska hiša: Kinomotel
- Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
- Tekstopisec/ka: Maja Burja, Tomaž Radšel
- Oblikovalec/ka: Miha Feguš
- Urednik spletnih vsebin: Lara Mlakar, Laura Kovše
- Vodja projekta: Rok Travižan
- Direktor/ica projekta: Nace Tomc
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Urban Kramberger, Patricija Kodrič, Maja Mežan
- Medijski strateg/inja: Nika Oražem
- Režiser/ka: Gregor Vesel
- Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović