Timothy Goodman je mednarodno nagrajeni umetnik, grafični oblikovalec, avtor in govorec. Njegova umetnost in besede krasijo številne stene po celem svetu, kot tudi embalažo, oblačila, raznovrstne izdelke, naslovnice revij ter celo en komunalni tovornjak. Pri svoje delu je sodeloval z globalnimi znamkami kot so Apple, Nike, Google, Samsung, MoMa, Netflix, Yves Saint Laurent ter revijami in časniki kot so Time, New Yorker in New York Times. Skupaj z japonsko znamko Uniqlo je ustvaril globalno kolekcijo oblačil, katere so v sedmih mesecih prodali kar milijon kosov. Z NBA košarkašem Kevinom Durantom je za Nike zasnoval košarkarske copate z naslovom »Timothy Goodman KD15«.
Timothy redno sodeluje z neprofitnimi organizacijami in šolami, da bi ustvaril umetnost za skupnosti in šole v New Yorku. Je soustvarjalec več družbenih eksperimentov, vključno z viralnim blogom in knjigo »40 Days of Dating« (katere TV pravice so bile dodeljene Netflixu) in »12 Kinds of Kindness«. Poleti 2023 je bila v galeriji Richarda Taittingerja na ogled njegova druga samostojna galerijska razstava »Every Time I Fall in Love It's Summer«. Timothyjevo delo pogosto razpravlja o temah kot so duševno zdravje, moškost, rasa, politika, zlomljeno srce in ljubezen. Poučuje na šoli za vizualne umetnosti v New Yorku in je redni govorec na kreativnih konferencah po vsem svetu. Njegove grafične spomine poimenovane »I Always Think It's Forever« je lansko leto izdala ameriška založba Simon & Schuster.