Rosie Yakob

so-ustanoviteljica Genius/Steals, govorka, strateginja, slučajna podjetnica, ZDA

Rosie je svojo karierno pot pričela z delom ob boku velikanov hip hop industrije, Jay-Zijem in Steve Stoutom, v njunem podjetju za znamčenje, kjer je razvijala netradicionalne načine povezovanja z ljubitelji znamk kot so Altoids, Target, Wringles in Samsung. Leta 2009 se je v novoustanovljenih pisarnah v New York-u pridružila agenciji Cake Group, kjer je sprožila Motorolino svetovno prisotnost na družbenih medijih ter pomagala znamkam kot so Havaianas, Sears in Oppenheimer pri navigaciji v svetu družbenih in digitalnih medijev.

Leta 2011 se je pridružila Newyorški pisarni Saatchi & Saatchi, kjer je vodila družbene in novonastale medije ter svetovala znamkam kot so P&G, Pampers & Olay in General Mill’s Cheerios. Agenciji je pomagala pri razvoju strategije družbenih medijev, vodila njihovo prisotnost na teh kanalih in pomagala pri vzpostavitvi internih struktur za prihodnje projekte.

Pred so-ustanovitvijo svetovalne agencije Genius Steals je Rosie delala pri 360i, večkrat nagrajeni agenciji za digitalni marketing, katero je revija Fast Company označila kot eno izmed najbolj inovativnih podjetij na svetu. Pri 360i je s svojo ekipo pomagala znamkam kot so Bravo, Dentyne, NBCU in Oreo pri navigaciji skozi svet družbenih in drugih novonastalih medijev, od kreativnih zasnov do končne aktivacije. Njeno delo je vključevalo vlogo stratega pri Oreo Daily Twist, kompaniji nagrajeni z Grand Prixom v Cannesu.

Leta 2013 je s svojim partnerjem Farisom ustanovila nomadsko kreativno svetovalno agencijo, Genius Steals. Rosie sodeluje z blagovnimi znamkami kot so Coca-Cola, Nestle, Air New Zealand, InterContinental Hostels, Gibson Guitars, agencijami kot so Ogilvy, Barkley, R&R Partners, Firefish, Deep Focus ter drugimi podjetji in start-upi, ki so jih prisegli v tajnost.

Rosie Yakob je pisala že za publikacije kot so Fast Company, WARC, Digiday & SocialFresh.com, njene predstavitve na temo družbenih medijev so bile izpostavljene na naslovnici Slideshare. S strastjo sodeluje pri razvoju industrije, delovala je kot članica žirije pri Jay Chiat Social Media nagradah, poučevala na Miami Ad School in predavala na konferencah po vsem svetu. Njeno delo so nagradili Cannes Festival, CLIO, Facebook in Addy’s.

[PREDAVANJE] V znamenju dvojčkov (The Gemini Agenda)*

Newsletter