Katja Trop

vodja področja, Produktni marketing regije Vzhodna Evropa, Izdelki brez recepta, Krka d.d

Katja je že več kot 17 let predana marketingu v mednarodnem okolju. Svojo pot je začela na GEA College, kjer je bila tudi direktorica mednarodnega marketinga, nato prešla v farmacevtske vode. V Krki je začela kot produktna vodja priznanih znamk, kot sta Septolete in Nalgesin. Trenutno vodi področje produktnega marketinga za izdelke brez receptov v regiji, ki sega vse do Mongolije. Obožuje zgodbe znamk, ki se gradijo dolgoročno, s kombinacijo premišljene strategije, relevantne vsebine in izjemne kreative. Katja je aktivna športnica in svetovna popotnica. Ključna ljubezen in zaveza k trajnosti se je zgodila ravno med tekom po Patagoniji. Odločila se je, da moramo tudi »marketingarji« prevzeti odgovornost pri razvoju znamk, ki bodo puščale pozitiven pečat v podjetju, družbi in okolju. Oglaševanje igra izjemno pomembno vlogo na poti v trajnostno potrošnjo, še poudarja.

Katja z veseljem prenaša svoje znanje na mlade. Bila je mentorica številnim sodelavcem v Krki,  s svojo energijo pa navdušuje tudi študente GEA College, kjer je bila že dvakrat izbrana za naj predavateljico.