Daphne Stavropoulou

direktorica marketinga, Pivovarna Laško Union d.o.o.

Daphne Stavropoulou je vodenje marketinga pri Pivovarni Laško Union prevzela aprila 2021. Slovenski ekipi se je pridružila iz sedeža Heineken v Amsterdamu, kjer je na globalnem nivoju opravljala vlogo starejše marketing managerke. Vodila je razvoj programov zmogljivosti na področjih pozicioniranja blagovne znamke, vpogleda v potrošnike, identitete blagovne znamke in podatkovnega trženja, kot tudi projektov v okviru »Winning with Brands«. V tem času je na svetovni ravni vodila različne strateške programe in pobude podjetja, zlasti v povezavi s transformacijsko gradnjo blagovne znamke in integrirano komercialno odličnostjo. Daphne je za Heinekenove 280+ lokalne blagovne znamke po vsem svetu vodila skupnosti praks, s poudarkom na premium pozicioniranju. Preden se je pridružila podjetju Heineken, je v dvanajstih letih opravljala različne vodstvene položaje trženja potrošnikom pri Microsoftu tako v Grčiji, kot tudi na regionalnem sedežu Srednje in Vzhodne Evrope. Pred tem je vodila razvoj kategorij in ustanovitev francoskega trgovca Leroy Merlin v Grčiji. Kariero je začela kot produktna vodja pri mednarodnem IT distributerju s sedežem v Bruslju.