Več kot 15 let dragocenih izkušenj s področja marketinga in komunikacij je Aleša popeljalo do številnih dosežkov. Leta 2010 je postal ključni predstavnik vodstva oglaševalske agencije Mayer McCann, kjer je s svojo vlogo pomembno prispeval k zagotavljanju poslovne odličnosti, v letu 2018 pa je v celoti prevzel vodenje marketinga za podjetje Mastercard v Sloveniji.
Med številnimi projekti, ki jih je vodil na poti svojih uspehov, je najbolj ponosen na prvi brezgotovinski nogometni stadion v regiji Ljudski vrt, razvijal pa je tudi brezgotovinska glasbena festivala Kurzschluss in Ritem mladosti, ki je stadion Stožice v celoti spremenil v brezgotovinsko doživetje. Z uvedbo dobrodelnega projekta »Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca« je poskrbel za inovacijo s področja brezstičnih plačil znotraj Citylight tehnologije, kjer je svetlobna vitrina posameznikom omogočila izvedbo brezstične donacije za dober namen.
Aleš globoko verjame v strateško podprt marketing s pomembnim poudarkom na angažmaju potrošnika, saj lahko le dolgoročna usmeritev rezultira v želenih poslovnih učinkih.