Aleš Cipot

direktor digitalnih medijev, Adria Media Ljubljana

Aleš Cipot je direktor digitalnih medijev pri založniški hiši Adria Media Ljubljana. 

Novinar po duši in uni. dipl. komunikolog po izobrazbi goji posebno strast do medijev že od osnovne šole, ko je ustanovil šolski radio. Pri 15 letih je začel delati na lokalni televiziji in vsa štiri leta srednje šole delal kot organizator, novinar, urednik, montažer in grafični oblikovalec. 

Med študijem je novinarske izkušnje pridobival pri časopisni hiši Delo, pri 21. letih pa prevzel mesto urednika v digitalni agenciji v Ljubljani, ki je vzpostavila prvo mobilno spletno stran pri takratnem operaterju Simobil. 

Leta 2004 se je zaposlil na RTV Slovenija, kjer je kot novinar in dnevni urednik sodeloval pri prenovi spletne strani MMC RTV Slovenija, na Televiziji Slovenija pa pripravljal prispevke za oddaje v Izobraževalnem uredništvu.

Od leta 2010 je zaposlen pri založniški hiši Adria Media Ljubljana kot direktor digitalnih medijev. S sodelavci je v preteklih letih naredil in izpeljal strategijo prehoda podjetja in njegovih takrat izključno tiskanih blagovnih znamk (Cosmopolitan, Elle, Aktivni, Sensa, Govorise, Avto magazin, Playboy, Aktivni) v digitalno obliko, leta 2020 pa vse skupaj združil pod krovno blagovno znamko Metropolitan.

Poleg uredniške ima številne izkušnje na področju digitalnega marketinga, promocije in prodaje. Vrsto let je tudi predavatelj multimedije na mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje.