Klemen Šefer

kreativni direktor, Pristop

Klemen je v svet oglaševanja vstopil leta 2008, ko je svet stopal v gospodarsko krizo, kreativni direktor pa postal, ko je svet obstal na vrhuncu covid krize. V vmesnem času je spremljal, kako se je oglaševalska krajina, včasih posejana z velikimi globalnimi in domačimi zgodbami, ob katerih je odraščal in katere je občudoval, za vedno spremenila. Kriznega komuniciranja se kljub kriznim časom še vedno ni priučil, se je pa že od prvih poskusov v vlogi tekstopisca kalil na celovitih in integriranih projektih, ki presegajo meje (in omejitve) klasičnega oglaševanja. Najraje dela na projektih, kjer so učinkovitost, prilagajanje trendom in precizna skrb za znamko v kontekstu vse bolj neizprosnih družbenih omrežij vsaj tako pomembne vrline kot negovanje domislic in snovanje prebojnih idej.

Svojo pot je začel na agenciji Pristop, kjer je imel še kot povsem mladi tekstopisec priložnost sodelovati z najvidnejšimi kreativci, strategi in vodji projektov slovenskega prostora ter se učiti od njih. Po prestopu na svoje in letih freelancanja je zaplaval nazaj v agencijske vode v agenciji Grey Slovenija, zdaj pa kot kreativni direktor v agenciji Pristop z integrirano ekipo skrbi za celovito uresničevanje komunikacijskih in poslovnih ciljev največjih naročnikov, predvsem iz področja telekomunikacij, avtomobilizma in družbene odgovornosti. Čeprav se ima za geeka, ki ne izpusti nobene generacije playstationa in ve na pamet specifikacije novega iphona, v prostem času najraje oldskulovsko klikne do not disturb in se namesto na družbenih omrežjih druži v živo.