Skupaj smo »poželi« velik uspeh!

16.05.2025

Magazin Grando zapira svoje duri. Kot bi rekli stari solinarji, »žetev« je pod streho, čas je za počitek in šele nato sledijo priprave na naslednjo sezono. Na festivalskem odru se je predstavilo 37 nastopajočih, podelili smo 72 nagrad, 27 zlatih, 43 srebrnih, 2 veliki nagradi, nazdravili smo z zmagovalci, preplesali celo noč, uživali na pomladnem soncu in delili trenutke, ki nas bodo spremljali še dolgo.

Srečanja, ki navdihujejo, izmenjave, ki presegajo besede, ideje, ki bodo oblikovale prihodnost. SOF ni le festival – je utrip kreativnosti, skupnosti in poguma. Je nepozaben občutek, ki se zasidra v mislih in srcih vseh, ki so ga soustvarjali – in živi naprej v vsakem novem navdihu.

SOF #Dan2

Petra Parovel in Patricia Šelih sta iskreno spregovorili o ozadju uspeha njunih podjetij: o impresivnih številkah, organizacijskih izzivih, soočanju z nehvaležnimi komentarji in o ciljih, ki jih postavljata za prihodnost.
"Analogni kanali postajajo nov luksuz, mlade geracije pa se vse pogosteje vračajo k analognim vsebinam - digitalnega je preveč, svet je prenasičen s stimulacijami, zato iščejo odklop in pristnejšo izkušnjo," je izpostavil Alex Turtschan. 

 

 

Blaž Brodnjak in Dejan Turk sta vzpostavila zanimivo debato o tem, kdaj in koliko je vredno investirati v oglaševanje. Blaž Brodnjak pravi, da je odprte glave in duha, zato z veseljem podpira genialne ideje, Dejan Turk pa stavi na nekaj več pri ljudeh: "Ogenj v očeh je tisto, kar iščem – ne le v marketingu, temveč pri ljudeh nasploh. Ker je konkurenčni boj oster, je ključno, da si drzneš biti drugačen."
John Thornton poudarja, da so premišljene zabavne vsebine ključ do uspeha na družbenih omrežjih, njihov namen pa je čimvečji odziv; škodljivi niso niti negativni komentarji, saj v vsakem primeru prinašajo dodatno pozornost. 

Alen Cvišić, Miha Jagodic in Katarina Lotrič so odličen zgled, kako uspešno lahko zaživijo briljantne ideje, če dovolj verjameš vanje; predstavili so svoje poti do uspeha na svetovnem trgu.
Erik Herrström je prepričan, da prav izzivi rodijo najboljše ideje, če jih le znamo dobro izkoristiti, ob tem pa dodal, da so ključne tiste blagovne znamke, ki premikajo kulturo, saj pustijo navečji pečat.
Predstavnice Inštituta 8. marec so predstavile kampanjo, ki je navdihnila milijon Evropejcev, pri tem pa poudarile, da čudežnih rešitev ni – uspeh zahteva predvsem iznajdljivost