Predstavitveni dogodek

23.02.2016

Prvi dogodek letošnjega jubilejnega SOF-a je minil v sproščenem vzdušju, takšna je bila tudi predstavitev novosti letošnjega festivala, med katere sodijo spremembe v tekmovalnem programu, spremenjen način izbora žirije, nove nagrade in razpis za mlade kreativce, ki je letos še posebno izzivalen.

Nove vsebine so predstavili:

  • predsednica 25. SOF-a Dolores Podbevšek Plemeniti,
  • predsednica Sveta tekmovalnega programa SOF Tanja Mezga,
  • člani Sveta tekmovalnega programa SOF Urša Pučko, Blaž Kocjančič in Mitja Petrovič,
  • predsednica žirije 25. SOF Ana Ivandić.

 

V današnji množici medijev se povprečne zgodbe izgubijo v poplavi sebi podobnih, ljudje pa se brez težav izognejo sporočilom, ki jih ne zanimajo. Letošnji SOF sporoča, da je čas za nove, uspešne zgodbe. “Verjamem, da je velik del vsakega uspeha pravo sporočilo, zgodba in vsebina. Vendar še tako dobra zgodba ni uspeh sama po sebi, če nima pravega medija, torej pripovedovalca zgodb. Dober pripovedovalec zna povedati zanimivo zgodbo pravi ciljni skupini ob pravem času,” je izpostavila predsednica letošnjega SOF-a, direktorica marketinga Delo d.o.o., Dolores Podbevšek Plemeniti.

Novosti tekmovalnega programa

Nenehne spremembe v komunikacijski dejavnosti zahtevajo tudi nadgradnjo in spremembe festivalskih tekmovalnih pravil. Tako se bo SOF ob svojem četrtstoletju letos predstavil s prenovljenim tekmovalnim programom in novim, sodobnim načinom izbire žirije. Prijaviteljem je namenjenih 13 posodobljenih tekmovalnih skupin, med njimi dve popolni novosti – Velika nagrada za družbeno dobro in točkovane nagrade za obrtniško odličnost ON SOF. Velika nagrada za družbeno dobro je namenjena najboljšemu delu oziroma komunikacijski rešitvi, ki za svoj cilj postavlja družbeno korist, njen naročnik pa je neprofitna, nevladna ali vladna organizacija. Skupina ON SOF pa nagrajuje in po novem tudi točkuje obrtne dosežke s področja fotografije, ilustracije, režije avdiovizualnih oglasov, zvočnih oglasov, avtorske glasbe ter tekstopisja. Izdatno so prenovljene tudi tekmovalne skupine oblikovanje, neposredno trženje, digitalno komuniciranje in ambientalno oglaševanje.

Spremenjen način izbora žirije

Sestava celotne žirije in imenovanje predsednice žirije je letos povsem drugačno kot v preteklih letih. Žirija je v celoti vabljena s strani Sveta tekmovalnega programa, ki je prav zaradi te odgovornosti letos razširjen na 9 članov. V žirijo so vabljeni tako tisti, ki ustvarjajo komunikacijske rešitve v slovenskem prostoru, kot tudi posamezniki z mednarodnimi izkušnjami, ki živijo in delajo zunaj Slovenije, kjer s svojim delom žanjejo uspehe. Devetčlansko žirijo, ki jo vodi Ana Ivandić, direktorica marketinga in kreative v podjetju Edition Digital,  sestavljajo: ustvarjalec zgodb Branimir Brkljač, Samo Geršak, kreativni direktor v agenciji Luna TBWA, Uroš Goričan, kreativni direktor v Publicis Groupe Slovenija, Anže Jereb, izvršni kreativni direktor v agenciji BBDO Ukrajina in član uprave ADC*UA, Žare Kerin, kreativni direktor v Futuri DDB, Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v agenciji Grey, Slavimir Stojanović, oblikovalec vizualnih komunikacij v lastnem studiu Futro, in Jernej Špende, digitalni strateg v agenciji Pristop. Spremembe tekmovalnega programa bodo tako prinesle večjo avtonomnost in hkrati večjo odgovornost žirije ter njenih članov. Nenazadnje pa se SOF s temi spremembami ob bok postavlja veliki večini svetovnih festivalov.

Novo poglavje zgodbe SOF-a se bo pisalo na dvodnevnem 25. SOF 7. in 8. aprila, v hotelu Kempinski Palace Portorož.