Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2022, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je podjetje Mercator. Priznanje Oglaševalec leta 2022 bodo predstavniki vodstva SOZ podelili na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 32. SOF v četrtek, 15. junija 2023, v Portorožu.
Mercator s kontinuiranim razvojem poslovanja konsistentno gradi moč tržne znamke in tako dolgoročno utrjuje svojo pozicijo na trgu ter pozitivno percepcijo v očeh uporabnikov. S sledenjem trendom in odgovarjanjem na izzive sodobnega časa pa tudi uspešno ohranja aktualnost svoje znamke. Vse komunikacijske aktivnosti ustvarja skozi prizmo arhetipa znamke – to je arhetip povezovalca in na ta način skozi projekte povezuje svoje uporabnike, partnerje in skupnosti. Gradnja diferenciacije znamke, prilagajanje trgu ter večkanalni pristop so ključni fokusi, ki jih Mercator učinkovito prepleta v poslovni, marketinški in komunikacijski strategiji.
Viktorija Radojević Mavrič, direktorica področja marketing ob prejemu nagrade izpostavlja: »Pri svojem delu smo osredotočeni na ustvarjanje koristi za vse naše deležnike, ključno pri vseh naših projektih pa je povezovanje. Zelo smo veseli priznanja stroke, da smo bili pri tem konsistentni, kreativni in inovativni. Še posebej, ker so časi za našo panogo zelo zahtevni. Biti Oglaševalec leta dvakrat zapored je posebno priznanje, ki ga nikakor ne jemljemo zlahka. Je velika čast in tudi velika odgovornost. Za vsakega od nas. Zato si bomo še naprej prizadevali ustvarjati ne le nove ugodnost za uporabnike, temveč tudi nove vrednosti in prednosti znamke Mercator.«
V letu 2022 je Mercator še nadgradil svoje komunikacijske aktivnosti. V povedni kampanji s sporočilom “Ko sedemo za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi” je v luči post-pandemičnega obdobja povezal protagoniste iz slovenske športne, medijske, kulinarične in kulturne scene. Od povezovanja na simbolični ravni je krenil h konkretnim dejanjem – k povezovanju celotne domače trajnostne verige prehrane v projektu »Vsak vaš nakup šteje« s komunikacijami o konkretnih številkah odkupov največjih količin izdelkov od domačih pridelovalcev, zadrug in proizvajalcev, ki jih na prodajnih policah ponuja svojim uporabnikom. S pravim kreativnim pristopom je še utrdil percepcijo najboljšega ponudnika lokalnih izdelkov. Lokalne skupnosti in osnovne šole po vsej Sloveniji pa je že četrto leto zapored povezal v projektu Mali šef Slovenije.
Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje ob tem dodaja: »Izkazano priznanje je odlična popotnica za jubilejno leto, v katerega vstopa Mercator, obenem pa tudi pozitivna spodbuda za njegov nadaljnji razvoj. Z multi-formatnim pristopom smo dostopni in priročni, z novimi rešitvami v smeri personalizacije pa še bližje aktualnim zahtevam in pričakovanjem naših uporabnikov. Vpetost v okolje, v katerem delujemo, in odprtost za sodelovanje s širokim krogom partnerjev sta močno vtkana v DNK naše znamke. Takšna povezovanja nam omogočajo ustvarjanje uspešnih zgodb, utrjevanje zaupanja in dolgoročno prisotnost na trgu. Neizmerno se veselimo podeljenega naziva in potrditve našega razumevanja in delovanja v oglaševalski stroki.«
V letu 2022 je Mercator sledil tudi pobudi SOZ o trajnostnem delovanju in povezan z največjima ponudnika zunanjega oglaševanja ustvaril unikatna projekta »Reciklirani plakati« in »Plakati, ki čistijo zrak«, ki kažeta trajnostno smer prihodnjega povezovanja partnerjev v iskanju trajnostnih oglaševalskih rešitev. Mercator je naredil še korak naprej v promocijskem pristopu in se usmeril v personalizacijo po meri uporabnikov ter okrepil svojo večkanalno prisotnost - v trgovini, na spletu, v aplikaciji, na kartici ter z lastno vsebinsko platformo M soseska.