Oglaševalsko razsodišče se vrača

22.02.2017

SOK ali slabše…

S padcem tradicionalne, simbolne avtoritete, s padcem imena očeta, tradicionalnega pojmovanja oblasti, zakona …, se je zgodilo to, da so kolektivna pravila izgubila svojo funkcijo.

In če se vprašamo, kaj zdaj, ko države usklajujejo svojo zakonodajo ali celo prirejajo ustavo v smeri globalnih interesov multinacionalk, ko javni diskurz oblastnikov bolj ali manj odkrito brezsramno priznava svoje partikularne interese, in ko se ustvarja vtis, da oglaševanje tudi doma bolj ali manj trobi v isti rog?

Odgovor gre nemara iskati prav v nosilni temi 26. SOF-a: »Človeški faktor v oglaševanju. Manj reklam, več oglasov.«

V četrtek, 6. aprila bodo o tem (in še o čem) tudi skozi primere iz prakse razpravljali: Cene Grčar, ki bo pogovor tudi moderiral, dr. Roman Berčon, prof. dr. Marko Milosavljević in prof. dr. Andraž Teršek. Ne zamudite. Prijavite se na SOF še danes!