Na SOF prihaja Tom Hidvégi, nekdanji kreativni strateg Coca-Cole

10.01.2024

Predstavljamo vam prvega govorca letošnjega SOF-a, Toma Hidvéga, nekdanjega višjega direktorja za kreativno strategijo družbe Coca-Cola, kreativnega stratega z več kot 25-letnimi izkušnjami na področju oglaševanja in z zavidljivimi sodelovanji s priznanimi blagovnimi znamkami kot so McDonalds, Ikea, Lufthansa, VW, Volvo, Pfizer, Telekom, Bayer.

Tom je mednarodno priznani govorec in svetovalec, ki je znan po ustvarjanju presežkov v svetu oglaševanja. Njegova strast sta iskanje odgovorov na nemogoča vprašanja in oblikovanje reda v kaosu ali kot pravi sam, iskanje rešitev s preprosto logiko in ščepcem kreativne čarovnije.

Vas zanima, kaj bo njegova glavna tematika na odru SOF-a? Govoril bo o generaciji, ki je najbolj vešča tehnologije, večopravilnosti, njihov IQ pa naj bi bil celo višji od IQ-ja preteklih generacij. Seveda je govora o generaciji Z, zato ne zamudite prvih prijav na letošnji SOF in si zagotovite mesto med Tomovimi poslušalci.