Vsi prisegajo na Poli! Blagovna znamka Poli, ki je na 33. SOF-u osvojila naziv Blagovna znamka leta, se ta teden predstavlja v rubriki SOF vpogledi. Oglejte si video in se prepričajte, zakaj je njihova kampanja ob 50. obletnici Poli Bila sem zraven pometla s konkurenco.
"Poli je več kot blagovna znamka, je del skupne kulture. To potrjuje tudi z jubilejno oglaševalsko akcijo »Bila sem zraven«, ki še zmeraj odmeva. Na Poli smo nori že več kot 50 let, saj napolnjuje naše hladilnike in on-the-go priložnosti z veselimi in okusnimi občutki, katerim se vedno znova radi vračamo. Tudi v prihodnje bomo gradili močno znamko Poli, ki je relevantna za vse potrošnike. Naš cilj je, da še naprej prinašamo navdih, inovacije in pravo vrednost, ter ostanemo zvesti Poli misiji, da je vsak trenutek s Poli vznemirljiva izkušnja, vredna deljenja." - Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli