Chris Erthel je soustanovitelj podjetja AdUniverse, ustanovitelj fundacije OneHumanity in podkasta Business and Happiness, njegova kariera pa je prepletena z izjemnimi dosežki na področju digitalnega oglaševanja, strategij rasti in prebojnih trženjskih kampanj.
Kot nekdanji globalni vodja marketinga pri trajnostni blagovni znamki očal Meller je z več kot 24 milijoni vloženimi sredstvi v oglaševanje ustvaril kar 73 milijonov prihodkov. Pri naravni kozmetiki Hellobody je pomagal podjetju dvigniti prihodke iz 30 na 107 milijonov evrov. Kot svetovalec je sodeloval s prestižnimi naročniki, kot so Red Bull, Združeni narodi in Uniqlo.
Ko se je pred desetimi leti preselil v Barcelono, je že v prvem letu lansiral sedem startupov. Skozi lastne uspehe in neuspehe je izpilil svoje znanje o digitalnem oglaševanju in eksponentni rasti blagovnih znamk, danes pa kot mentor pomaga startupom in že štiri leta svetuje podjetju Visa na področju digitalnega oglaševanja.
Na SOF-u o nenapisanih pravilih TikToka in Meta oglasov
Chris Erthel nam bo v predavanju zaupal najučinkovitejše strategije za dvig spletnega oglaševanja. Naučili se bomo, kako prek Chrisove izvirne metode 15x1 zasnovati popolno prvo sekundo na spletu – takšno, ki takoj pritegne pozornost.