Meat Tweets
Šifra: V4.3004S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.3 ODZIV ZNAMK
Kreativna ideja
Ljudje na spletu radi izražajo svoja mnenja. Tudi o Argeti. Zato smo si sposodili znan format in ustvarili Meat tweets ter v kampanji združili analitiko sentimenta in kreativni pristop k razbijanju mitov o pašteti. S tem smo digitalni komunikaciji Argete dodali drzen preobrat - iz negativnih komentarjev smo ustvarili dialog, poln duhovitosti in informacij, ki Argeto ločijo od ostalih paštet.
- Ime znamke ali podznamke: Argeta
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
- Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
- Agencija: Luna \TBWA
- Spletni naslov: https://meattweets.argeta.com/
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen, Medeja Kraševec Žnidarec
- Umetniški direktor/ica: Miha Avsenik
- Tekstopisec/ka: Tomaž Radšel, Blaž Žnidarec
- Oblikovalec/ka: Matic Povše
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
- Vodja projekta: Ana Kotar, Valerija Smolej
- Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Metka Orel, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu, Simon Horvat, Patricia Platiša