Laško Burin - Svež veter v naših krajih
Šifra: V4.2007S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Kreativna ideja
Pivovarna Laško je 2023 lansirala novo pivo Laško Burin, ki je dobilo ime po svežem poletnem vetru z obale. Veter je predstavljal rdečo nit komunikacije, ki je povzeta v sloganu “Svež veter v naših krajih”. Zato smo vplivneže popeljali na jadranje, veter je povzročal kaos v TV oglasu, radijski oglas smo zasnovali kot vremensko napoved, na SM pa je Toš premagoval svoj strah pred vetrom.
- Ime znamke ali podznamke: Laško Burin
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
- Izdelek / storitev: Laško Burin
- Agencija: Luna \TBWA
- Medijska agencija: Media Publikum
- Produkcijska hiša: Kinomotel
- Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
- Tekstopisec/ka: Maja Burja, Tomaž Radšel
- Oblikovalec/ka: Miha Feguš
- Urednik spletnih vsebin: Lara Mlakar, Laura Kovše
- Vodja projekta: Rok Travižan
- Direktor/ica projekta: Nace Tomc
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Urban Kramberger, Patricija Kodrič, Maja Mežan
- Medijski strateg/inja: Nika Oražem
- Režiser/ka: Gregor Vesel
- Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović