Laško Burin - Svež veter v naših krajih

Šifra: V4.2007S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Pivovarna Laško je 2023 lansirala novo pivo Laško Burin, ki je dobilo ime po svežem poletnem vetru z obale. Veter je predstavljal rdečo nit komunikacije, ki je povzeta v sloganu “Svež veter v naših krajih”. Zato smo vplivneže popeljali na jadranje, veter je povzročal kaos v TV oglasu, radijski oglas smo zasnovali kot vremensko napoved, na SM pa je Toš premagoval svoj strah pred vetrom.

  • Ime znamke ali podznamke: Laško Burin
  • Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Laško Burin
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Produkcijska hiša: Kinomotel
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
  • Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
  • Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
  • Tekstopisec/ka: Maja Burja, Tomaž Radšel
  • Oblikovalec/ka: Miha Feguš
  • Urednik spletnih vsebin: Lara Mlakar, Laura Kovše
  • Vodja projekta: Rok Travižan
  • Direktor/ica projekta: Nace Tomc
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Urban Kramberger, Patricija Kodrič, Maja Mežan
  • Medijski strateg/inja: Nika Oražem
  • Režiser/ka: Gregor Vesel
  • Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović