Fructal sokovi retro embalaže
Šifra: V4.2002S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Fructal
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Kreativna ideja
Z retro linijo prebudimo nostalgijo in osvežimo čustveno vez s Fructalovimi sokovi, ki spremljajo družinska praznovanja že skoraj 80 let. Na novo interpretiramo avtentične in prepoznavne vizualne elemente, značilne za embalaže iz 70h in 80h: logo v obliki dežnika, drzne in izstopajoče barve, retro črte ter tip fotografije. Sokovi postanejo okusen opomnik, da: Dobri časi niso nikoli iz mode.
- Ime znamke ali podznamke: Fructal
- Naročnik komunikacij: Fructal
- Izdelek / storitev: Embalaža za sok
- Agencija: Pristop
- Kreativni direktor/ica: Klemen Šefer
- Umetniški direktor/ica: Barbara Podlogar
- Strateg/inja: Katja Sever
- Tekstopisec/ka: Klemen Šefer, Peter Zabret
- Oblikovalec/ka: Urban Zotel
- Digitalni strateg/inja: Blaž Jarc
- Urednik spletnih vsebin: Pia Jankovič
- Vodja projekta: Ivana Laharnar
- Direktor/ica projekta: Sanja Likar
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Martin Rozman