Cedevita vitaminska voda
Šifra: V4.2001S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Kreativna ideja
Verjamemo, da so ljudje utrujeni od neiskrene komunikacije, tako medsebojne kot tiste, ki prihaja s strani blagovnih znamk. Kampanja 'POVEJ TAKO, KOT JE' za lansiranje Cedevita vitaminske vode odraža zavezanost iskrenosti in direktnosti. Poudarja interakcijo z uporabniki, ki cenijo humorno neposrednost in izraža osebnost podznamke, s čimer zagotovi vidno mesto v poplavi olepšanih sporočil.
- Ime znamke ali podznamke: Cedevita
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
- Izdelek / storitev: Cedevita vitaminska voda
- Agencija: DROM agency
- Medijska agencija: Promedia Grupa
- Digitalna agencija: Netgen
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Leo Burnett
- Spletni naslov: https://recitakokakoje.com/si
- Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
- Tekstopisec/ka: Kristjan Klemenčič, Bruna Stefanović
- Oblikovalec/ka: Marko Klemen
- Digitalni strateg/inja: Špela Linec
- Urednik spletnih vsebin: Blažka Klarič, Bruna Stefanović, Jovana Takac
- Vodja projekta: Špela Linec
- Direktor/ica projekta: Špela Linec
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Boris Loman, Ivana Bilić, Maja Šiprak
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Netgen