Bralna kultura
Šifra: V4.1003S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Spar Slovenija
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.1 DOLGOROČNO UPRAVLJANJE ZNAMK
Kreativna ideja
Spar je branje začel spodbujati leta 2020 z mlečnimi knjigami, da prek izdelka dnevne potrošnje spodbuja starše, da z otroci berejo več. Komunikacijo je nadaljeval z vsebinami in aktivacijami prek družbenih omrežij. Leta 2022 pa je predstavil igro Sparbeceda, ki je prek škatle testenin bogatila besedni zaklad. Igro so kasneje nadgradili v aplikaciji Spar Plus – za še več sodobne interaktivnosti.
- Ime znamke ali podznamke: Spar Slovenija
- Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
- Izdelek / storitev: Trgovska blagovna znamka Spar
- Agencija: Futura DDB
- Medijska agencija: AM komunikacije
- Produkcijska hiša: Squareme
- Izvršni kreativni direktor/ica: Boštjan Napotnik
- Kreativni direktor/ica: Boštjan Napotnik, Robert Bohinc
- Umetniški direktor/ica: Robert Križmančič
- Strateg/inja: Goran Lang
- Tekstopisec/ka: Boštjan Gorenc - Pižama, Nino Bavčar
- Urednik spletnih vsebin: Ema Zdešar
- Vodja projekta: Anuša Žagar, Peter Dobovičnik, Ana Ribar, Ajda Cedilnik
- Direktor/ica projekta: Mija Gačnik Krpič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Aleš Popič, Nina Šumi, Pika Breskvar, Maja Zajec
- Odnosi z javnostmi: Lidija Petek Malus
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Iztok Perko, Janez Vizjak, Aleksandra Švigelj, Jure Pogačnik
- Fotograf/inja: Miloš Horvat in Dragan Zlatanović
- Ilustrator/ka: Maruša Koželj
- Režiser/ka: Luka Štigl
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Boštjan Gorenc - Pižama, Agencija za igro v aplikaciji: Inova IT, Matjaž Hladnik