Laško Burin in Tadej Toš
Šifra: V3012S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE
Kreativna ideja
Pivovarna Laško je 2023 lansirala novo pivo Laško Burin, ki je dobilo ime po svežem vetru z obale. V TV oglasu nastopa Tadej Toš, ki z odpiranjem Burina povzroči pravi vihar. Na spletu je Toš premagoval strah pred odpiranjem Burina. Tadeja so prepričevali vplivneži, radijske zvezde, glasbeniki in celo vedeževalec Blaž z napovedjo datuma slavnostnega odprtja - na dogodku v živo v Planici.
- Ime znamke ali podznamke: Laško Burin
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
- Izdelek / storitev: Laško Burin
- Agencija: Luna \TBWA
- Medijska agencija: Media Publikum
- Digitalna agencija: Black Lime
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Iztok Gustinčič, Ciril Komotar, Blaž Knez, Dejan Dogaja
- Produkcijska hiša: Black Lime d.o.o.
- Spletni naslov: https://www.facebook.com/pivovarna.lasko/videos
- Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
- Tekstopisec/ka: Maja Burja, Tomaž Radšel
- Oblikovalec/ka: Miha Feguš
- Urednik spletnih vsebin: Lara Mlakar, Laura Kovše
- Vodja projekta: Rok Travižan
- Direktor/ica projekta: Nace Tomc
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Urban Kramberger, Patricija Kodrič, Maja Mežan
- Medijski strateg/inja: Nika Oražem