Laško Burin in Tadej Toš

Šifra: V3012S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Pivovarna Laško je 2023 lansirala novo pivo Laško Burin, ki je dobilo ime po svežem vetru z obale. V TV oglasu nastopa Tadej Toš, ki z odpiranjem Burina povzroči pravi vihar. Na spletu je Toš premagoval strah pred odpiranjem Burina. Tadeja so prepričevali vplivneži, radijske zvezde, glasbeniki in celo vedeževalec Blaž z napovedjo datuma slavnostnega odprtja - na dogodku v živo v Planici.

  • Ime znamke ali podznamke: Laško Burin
  • Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Laško Burin
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Digitalna agencija: Black Lime
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Iztok Gustinčič, Ciril Komotar, Blaž Knez, Dejan Dogaja
  • Produkcijska hiša: Black Lime d.o.o.
  • Spletni naslov: https://www.facebook.com/pivovarna.lasko/videos
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
  • Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
  • Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
  • Tekstopisec/ka: Maja Burja, Tomaž Radšel
  • Oblikovalec/ka: Miha Feguš
  • Urednik spletnih vsebin: Lara Mlakar, Laura Kovše
  • Vodja projekta: Rok Travižan
  • Direktor/ica projekta: Nace Tomc
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Urban Kramberger, Patricija Kodrič, Maja Mežan
  • Medijski strateg/inja: Nika Oražem