Meat Tweets
Šifra: V3011S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE
Kreativna ideja
Ljudje imajo mnenja. Tudi o Argeti. Zato smo si sposodili priljubljen format Mean tweets, ga spremenili v Meat tweets ter v kampanji združili analitiko sentimenta in kreativnost komuniciranja. V digitalni kampanji smo humorno odgovarjali na negativne komentarje in razbijali mite o Argeti, na spletni strani pa smo te mite razbijali še z argumenti in posnetki iz tovarne ter vabili na ogled v živo.
- Ime znamke ali podznamke: Argeta
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
- Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
- Agencija: Luna \TBWA
- Digitalna agencija: Luna \TBWA
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Black Lime
- Spletni naslov: https://meattweets.argeta.com/
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen, Medeja Kraševec Žnidarec
- Umetniški direktor/ica: Miha Avsenik
- Tekstopisec/ka: Tomaž Radšel, Blaž Žnidarec
- Oblikovalec/ka: Matic Povše
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
- Vodja projekta: Ana Kotar, Valerija Smolej
- Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Metka Orel, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu, Simon Horvat, Patricia Platiša