Fiat x Mikič - Razbijamo stereotipe
Šifra: V3008S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Avto Triglav d.o.o.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE
Kreativna ideja
Fiat 500 in Igor Mikič imata več skupnega, kot se zdi na prvi pogled: barvit značaj, ekstravaganten stil in pogum, da izstopata iz povprečja. S svojo edinstvenostjo razbijata stereotipe. Z Mikičem in Fiat 500 posnamemo serijo videov za družbena omrežja, ki učinkovito in opazno nagovorijo gen Z in milenijce ter razbijajo stereotipe, povezane z vlogami spolom, moškostjo, vožnjo in velikostjo avtov.
- Ime znamke ali podznamke: Fiat
- Naročnik komunikacij: Avto Triglav d.o.o.
- Izdelek / storitev: Fiat 500
- Agencija: Pristop
- Medijska agencija: Pristop Media
- Digitalna agencija: Pristop
- Produkcijska hiša: Warehouse Collective
- Spletni naslov: 'https://www.instagram.com/fiat_slovenija/ in https://www.facebook.com/fiatslovenia/'
- Kreativni direktor/ica: Klemen Šefer
- Umetniški direktor/ica: Ivan Momirov, Rok Flego
- Tekstopisec/ka: Klemen Šefer, Tit Lončar
- Oblikovalec/ka: Mara Bibin
- Urednik spletnih vsebin: Adriana Korez
- Vodja projekta: Ema Knez
- Direktor/ica projekta: Žiga Gliha
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Tajda Mekinc Oblak in Jure Trtnik
- Medijski strateg/inja: Maša Gregorič, Ilina Dimovska
- Fotograf/inja: Marko Arandjelović
- Režiser/ka: Luka Furlan
- Scenarist/ka: Klemen Šefer, Tit Lončar, Igor Mikič
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Igor Mikič, Postprodukcija: Urška Kos