Modrosti iz prihodnosti
Šifra: V3005S24Agencija: SHIFT Naročnik komunikacij: Vita, življenjska zavarovalnica, d.d.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE
Kreativna ideja
Kako mlade prepričati, da ne storijo napake in začnejo varčevati za prihodnost? Ljudje se učimo iz lastnih napak. Zato mora modrost, ki bi te napake preprečila, priti od nas samih. Potovanje v prihodnost še ni mogoče, zato smo si pomagali z umetno inteligenco. Ustvarili smo kampanjo, v kateri starejši jaz mlajšemu svetuje, naj začne varčevati, da si bo lahko v kasneje privoščil lepe stvari.
- Ime znamke ali podznamke: Zavarovalnica Vita
- Naročnik komunikacij: Vita, življenjska zavarovalnica, d.d.
- Izdelek / storitev: NLB Vita Varčevanje +
- Agencija: SHIFT
- Medijska agencija: Shift d.o.o.
- Digitalna agencija: /
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: /
- Spletni naslov: https://modrosti.zav-vita.si/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Bajs
- Kreativni direktor/ica: Kaja Elsner
- Tekstopisec/ka: Kaja Elsner, Maj Kelenc
- Oblikovalec/ka: Hana Rošer, Lucija Pale
- Digitalni strateg/inja: Teja Rajšp
- Urednik spletnih vsebin: Klara Filip
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Lucija Pale
- Razvijalec/ka: Specto, Informacijske tehnologije d.o.o.
- Vodja projekta: Lucija Naranđa
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Blaž Klinar, Anamarija Ahlin, Krista Urbas, Nika Kocman, Angela Sekuloska, Darja Pohlen
- Medijski strateg/inja: Dimitar Manov
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Nejc Vernik