Če lahko do vrha poleti zgolj eden, je vredno podpirati vse

Šifra: V2.3010S24Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis GroupeNaročnik komunikacij: NLB
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA

glasnost:

Kreativna ideja

Ob planiškem prazniku ter zadnji tekmi vrhunskega Petra Prevca, je TV oglas posvečen bogati in navdihujoči zgodovini smučarskih skokov z naratorjem Jelkom Grosom. Zgodbo je nadgradila projekcija na skakalnico, pot do Planice so pospremili zahvalni BB, sponzorski našitki NLB pa so se ob zadnji tekmi spremenili v poklon Petru, kot ga doživljajo njegovi kolegi: Borec, Vzornik, Poklon, Šampion.

  • Ime znamke ali podznamke: NLB
  • Naročnik komunikacij: NLB
  • Izdelek / storitev: banka
  • Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis Groupe
  • Medijska agencija: Media Publikom
  • Produkcijska hiša: Super16
  • Spletni naslov: www.nlb.si
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
  • Umetniški direktor/ica: Špela Drašlar
  • Tekstopisec/ka: Zmago Žnidaršič
  • Vodja projekta: Polona Polak
  • Direktor/ica projekta: Špela Petač
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Andrej Krajner, Irena Oven, Leon Šikovec, Olga Kunaver Zore, Špela Golob