Če lahko do vrha poleti zgolj eden, je vredno podpirati vse
Šifra: V2.3010S24Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis GroupeNaročnik komunikacij: NLB
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA
Kreativna ideja
Ob planiškem prazniku ter zadnji tekmi vrhunskega Petra Prevca, je TV oglas posvečen bogati in navdihujoči zgodovini smučarskih skokov z naratorjem Jelkom Grosom. Zgodbo je nadgradila projekcija na skakalnico, pot do Planice so pospremili zahvalni BB, sponzorski našitki NLB pa so se ob zadnji tekmi spremenili v poklon Petru, kot ga doživljajo njegovi kolegi: Borec, Vzornik, Poklon, Šampion.
- Ime znamke ali podznamke: NLB
- Naročnik komunikacij: NLB
- Izdelek / storitev: banka
- Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis Groupe
- Medijska agencija: Media Publikom
- Produkcijska hiša: Super16
- Spletni naslov: www.nlb.si
- Izvršni kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
- Umetniški direktor/ica: Špela Drašlar
- Tekstopisec/ka: Zmago Žnidaršič
- Vodja projekta: Polona Polak
- Direktor/ica projekta: Špela Petač
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Andrej Krajner, Irena Oven, Leon Šikovec, Olga Kunaver Zore, Špela Golob