SRČNOST V GOZDU

Šifra: V2.3003S24Agencija: Herman & partnerji Naročnik komunikacij: Radenska d.o.o.
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA

glasnost:

Kreativna ideja

Radenska vsako leto zasadi 10000 dreves. Gozd postavlja v osrčje svojih okoljskih prizadevanj, zato ta zavzame pomembno vlogo tudi v novi kampanji. V njenem božičnem delu TV zgodbo prenesemo v realno okolje, v gozdove, kjer smrečice okrasimo z eko okraski v obliki srca in poskrbimo za edinstveno izkušnjo blagovne znamke: presenečenje, ki ga je doživel dedek, pričaramo tudi naključnim sprehajalcem.

  • Ime znamke ali podznamke: Radenska
  • Naročnik komunikacij: Radenska d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Pijača
  • Agencija: Herman & partnerji
  • Medijska agencija: Direct Media
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Zavod za gozdove Slovenije
  • Spletni naslov: www.srcnozajutri.si
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
  • Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik
  • Oblikovalec/ka: Špela Medak
  • Vodja projekta: Katja Grosman
  • Direktor/ica projekta: Arin Gašperin
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Vesna Šavel Geder; Egle Wehle
  • Medijski strateg/inja: Larisa Trdina Bernik