Juniorjev Zgodbarček

Šifra: V2.2015S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA

glasnost:

Kreativna ideja

Argeta Junior kot inovativna in napredna blagovna znamka igra vlogo pomočnice staršev in deluje na polju zabavnega učenja. Zato je razvila Juniorjevega Zgodbarčka – prvo orodje, ki s pomočjo klepetalnega robota Chat GPT, staršem pomaga ustvariti neponovljive, zabavne in poučne zgodbe z njihovim otrokom v glavni vlogi. Tako Argeta Junior ne le zabava, ampak tudi spodbuja razvoj bralnih navad.

  • Ime znamke ali podznamke: Argeta
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
  • Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Escapebox d.o.o.
  • Spletni naslov: https://zgodbarcek.junior-adventures.com/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
  • Kreativni direktor/ica: Medeja Kraševec Žnidarec
  • Umetniški direktor/ica: Pia Požek
  • Tekstopisec/ka: Blaž Žnidarec
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
  • Vodja projekta: Nina Melink, Valerija Smolej
  • Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Čadež, Vida Kos, Živa Deu, Tjaša Pinter, Simon Horvat, Martina Humar