RIP oznake

Šifra: V2.2012S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: A1 Slovenija
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA

glasnost:

Kreativna ideja

A1 Vajb 'RIP-oznake' se loteva teme družbenih oznak s katerimi se srečujejo mladi. Cilj je bil osvoboditi mlade teh oznak ter jim omogočiti, da svobodno izražajo svojo identiteto. Vzpostavili smo platformo, kjer so lahko delili svoje zgodbe o oznakah, ki jim jih je nadelo okolje, na koncu pa organizirali simbolični 'pogreb', kjer so sledilci lahko 'pokopali' negativne oznake, ki so jih ovirale.

  • Ime znamke ali podznamke: A1 Vajb
  • Naročnik komunikacij: A1 Slovenija
  • Izdelek / storitev: A1 Vajb
  • Agencija: DROM agency
  • Medijska agencija: DROM agency
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: SHIFT
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/stories/highlights/17940261710534419/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Kreativni direktor/ica: Maša Stanič
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Tekstopisec/ka: Maša Stanič, Jasna Kogej Kraševec
  • Oblikovalec/ka: Marko Klemen
  • Urednik spletnih vsebin: Jasna Kogej Kraševec
  • Vodja projekta: Tajda Slabe
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nikolaja Frece, Anja Bogataj, Katja Vidovič
  • Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
  • Scenarist/ka: Maša Stanič
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Maks Guštin, Rosalie Reya, Alekseja Potisk, Alja Glavina, Billie Ann, Kaja Elsner, Nejc Jančar, Andraž Grulja, Amadea Šoln