SRANJE

Šifra: V2.2011S24Agencija: AV StudioNaročnik komunikacij: ONKOMAN, TRIGLAV ZDRAVJE, MSD, ROCHE, EUROPLAKAT
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA

glasnost:

Kreativna ideja

Na simptome raka prebavil, med katerimi je ključni neprimerno blato, se je potrebno hitro odzvati in raka čimprej zdraviti. V nasprotnem primeru obolelemu ni več pomoči. Zato smo ustvarili 50 plakatov, na katere smo preprosto zapisali besedo SRANJE. Poleg pa dodali pripis »Neprimerno?« ter telefonsko številko, na katero so se ljudje lahko odzvali, če se jim SRANJE zdi neprimerno.

  • Ime znamke ali podznamke: ONKOMAN, TRIGLAV ZDRAVJE, MSD, ROCHE, EUROPLAKAT
  • Naročnik komunikacij: ONKOMAN, TRIGLAV ZDRAVJE, MSD, ROCHE, EUROPLAKAT
  • Izdelek / storitev: Ozaveščanje o raku prebavil
  • Agencija: AV Studio
  • Spletni naslov: https://rakprebavil.onkoman.si
  • Kreativni direktor/ica: Robert Bohinec, Gal Erbežnik
  • Umetniški direktor/ica: Vasja Grabner
  • Oblikovalec/ka: Urh Kočevar
  • Digitalni strateg/inja: Nace Dolenc
  • Vodja projekta: Barbara Pirh
  • Direktor/ica projekta: Dunja Bibianko Marovt
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Matej Pečovnik, Jaka Jakopič
  • Odnosi z javnostmi: PRistno, Sara Švegl s.p