CROCS-Prevzem dogodka Ljubljana Fashion Week
Šifra: V2.2006S24Agencija: Povem Naročnik komunikacij: Intersocks d.o.o.
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA
Kreativna ideja
Znamka Crocs se je v svetu uveljavila kot modni dodatek in t.i. statement shoe. A v Sloveniji Crocs še vedno velja za praktično, 'vrtno' obutev. Da bi jo postavili na modni zemljevid Slovenije, smo jo subtilno umestili v osrednji modni dogodek v Sloveniji, Ljubljana Fahion Week. Aktivacijo smo izvedli s pomočjo vplivnežev in modne oblikovalke, ki je Crocs vključila v svojo kolekcijo.
- Ime znamke ali podznamke: Crocs
- Naročnik komunikacij: Intersocks d.o.o.
- Izdelek / storitev: Kolekcija obutve Crocs 2023
- Agencija: Povem
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Nika Krmec, Varja Čižmek, Tadej Kolar, Tia Krašovec, Masayah, Alja & Billie, Tjaša Kramarič, Katarina Zuccato, Katarina Mljač, Ema Beganovič, Estera Lovrec
- Spletni naslov: www.intersocks.com
- Kreativni direktor/ica: Maruša Korošec, Karin Komar
- Umetniški direktor/ica: Lara Zupančič
- Tekstopisec/ka: Maruša Korošec, Karin Komar
- Oblikovalec/ka: Lara Zupančič
- Digitalni strateg/inja: Maruša Korošec, Karin Komar
- Urednik spletnih vsebin: Maruša Korošec, Karin Komar
- Vodja projekta: Maruša Korošec
- Direktor/ica projekta: Vanja Žižmond
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nejc Pirš, Nina Baša
- Odnosi z javnostmi: Vanja Žižmond
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Lara Zupančič, Aleš Salokar
- Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Maruša Korošec, Karin Komar