CROCS-Prevzem dogodka Ljubljana Fashion Week

Šifra: V2.2006S24Agencija: Povem Naročnik komunikacij: Intersocks d.o.o.
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA

glasnost:

Kreativna ideja

Znamka Crocs se je v svetu uveljavila kot modni dodatek in t.i. statement shoe. A v Sloveniji Crocs še vedno velja za praktično, 'vrtno' obutev. Da bi jo postavili na modni zemljevid Slovenije, smo jo subtilno umestili v osrednji modni dogodek v Sloveniji, Ljubljana Fahion Week. Aktivacijo smo izvedli s pomočjo vplivnežev in modne oblikovalke, ki je Crocs vključila v svojo kolekcijo.

  • Ime znamke ali podznamke: Crocs
  • Naročnik komunikacij: Intersocks d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Kolekcija obutve Crocs 2023
  • Agencija: Povem
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Nika Krmec, Varja Čižmek, Tadej Kolar, Tia Krašovec, Masayah, Alja & Billie, Tjaša Kramarič, Katarina Zuccato, Katarina Mljač, Ema Beganovič, Estera Lovrec
  • Spletni naslov: www.intersocks.com
  • Kreativni direktor/ica: Maruša Korošec, Karin Komar
  • Umetniški direktor/ica: Lara Zupančič
  • Tekstopisec/ka: Maruša Korošec, Karin Komar
  • Oblikovalec/ka: Lara Zupančič
  • Digitalni strateg/inja: Maruša Korošec, Karin Komar
  • Urednik spletnih vsebin: Maruša Korošec, Karin Komar
  • Vodja projekta: Maruša Korošec
  • Direktor/ica projekta: Vanja Žižmond
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nejc Pirš, Nina Baša
  • Odnosi z javnostmi: Vanja Žižmond
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Lara Zupančič, Aleš Salokar
  • Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Maruša Korošec, Karin Komar