SRCE VE, KAJ JE DOBRO

Šifra: V1009S24Agencija: Herman & partnerji Naročnik komunikacij: Radenska d.o.o.
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Radenska s 3 fazami kampanje izpostavi svoje glavne 3 vrednote: trajnost, povezanost, zdravje. V vsaki fazi predstavi TV oglas, ki temelji na dani vrednoti, ter z aktivacijo podpre komunikacijo: v 1. fazi posadi 10.000 dreves, v 2. v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije smrečice okrasi v njihovem naravnem okolju, v 3. pa spodbujanje zdravih navad podpre s tri dnevnim hajkom v naravo.

  • Ime znamke ali podznamke: Radenska
  • Naročnik komunikacij: Radenska d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Pijača
  • Agencija: Herman & partnerji
  • Medijska agencija: Direct Media
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Zavod za gozdove Slovenije
  • Produkcijska hiša: Kinomotel
  • Spletni naslov: www.srcnozajutri.si
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
  • Strateg/inja: Aida Gadžo
  • Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik, Eva Stopar
  • Oblikovalec/ka: Špela Medak, Eva Kozlevčar
  • Urednik spletnih vsebin: Eva Stopar, Tjaša Podojstršek
  • Vodja projekta: Katja Grosman, Alja Petrovič, Juš Šoltes
  • Direktor/ica projekta: Arin Gašperin
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder, Ivana Fočić
  • Medijski strateg/inja: Larisa Trdina Bernik
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Ewa Bogataj
  • Fotograf/inja: Peter Giodani
  • Režiser/ka: Rino Barbir