SRCE VE, KAJ JE DOBRO
Šifra: V1009S24Agencija: Herman & partnerji Naročnik komunikacij: Radenska d.o.o.
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE
Kreativna ideja
Radenska s 3 fazami kampanje izpostavi svoje glavne 3 vrednote: trajnost, povezanost, zdravje. V vsaki fazi predstavi TV oglas, ki temelji na dani vrednoti, ter z aktivacijo podpre komunikacijo: v 1. fazi posadi 10.000 dreves, v 2. v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije smrečice okrasi v njihovem naravnem okolju, v 3. pa spodbujanje zdravih navad podpre s tri dnevnim hajkom v naravo.
- Ime znamke ali podznamke: Radenska
- Naročnik komunikacij: Radenska d.o.o.
- Izdelek / storitev: Pijača
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Direct Media
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Zavod za gozdove Slovenije
- Produkcijska hiša: Kinomotel
- Spletni naslov: www.srcnozajutri.si
- Izvršni kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
- Strateg/inja: Aida Gadžo
- Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik, Eva Stopar
- Oblikovalec/ka: Špela Medak, Eva Kozlevčar
- Urednik spletnih vsebin: Eva Stopar, Tjaša Podojstršek
- Vodja projekta: Katja Grosman, Alja Petrovič, Juš Šoltes
- Direktor/ica projekta: Arin Gašperin
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Egle Wehle, Vesna Šavel Geder, Ivana Fočić
- Medijski strateg/inja: Larisa Trdina Bernik
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Ewa Bogataj
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Režiser/ka: Rino Barbir