Slovenski kruh

Šifra: OK2009S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE

glasnost:

Kreativna ideja

Argeta, dobra stran kruha, in Mercator, najboljši sosed, sta v Pekarni Grosuplje spekla Slovenski kruh. Ta je postal njuna skupna obljuba za zaščito vse bolj ogroženih lokalnih semen. S Slovenskim kruhom sta znamki podprli Slovensko rastlinsko gensko banko, ki ohranja lokalna semena, najdragocenejša pa bodo shranjena v Svetovni semenski banki Svalbard, globoko v arktičnem krogu.

  • Ime znamke ali podznamke: Argeta
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
  • Izdelek / storitev: Argeta pašteta
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Mercator, Pekarna Grosuplje
  • Produkcijska hiša: Kinomotel, Black Lime
  • Spletni naslov: https://slovenskikruh.argeta.com/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
  • Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
  • Umetniški direktor/ica: Jure Sotler
  • Tekstopisec/ka: Blaž Žnidarec
  • Oblikovalec/ka: Matic Povše
  • Vodja projekta: Mojca Praznik Matič, Ana Kotar
  • Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Vida Kos, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu
  • Medijski strateg/inja: Vesna Boh
  • Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin Avdić
  • Fotograf/inja: Matevž Kostanjšek
  • Režiser/ka: Gregor Vesel
  • Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
  • Scenarist/ka: Jan Omahen, Blaž Žnidarec