Slovenski kruh
Šifra: OK2009S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE
Kreativna ideja
Argeta, dobra stran kruha, in Mercator, najboljši sosed, sta v Pekarni Grosuplje spekla Slovenski kruh. Ta je postal njuna skupna obljuba za zaščito vse bolj ogroženih lokalnih semen. S Slovenskim kruhom sta znamki podprli Slovensko rastlinsko gensko banko, ki ohranja lokalna semena, najdragocenejša pa bodo shranjena v Svetovni semenski banki Svalbard, globoko v arktičnem krogu.
- Ime znamke ali podznamke: Argeta
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
- Izdelek / storitev: Argeta pašteta
- Agencija: Luna \TBWA
- Medijska agencija: Media Publikum
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Mercator, Pekarna Grosuplje
- Produkcijska hiša: Kinomotel, Black Lime
- Spletni naslov: https://slovenskikruh.argeta.com/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Jure Sotler
- Tekstopisec/ka: Blaž Žnidarec
- Oblikovalec/ka: Matic Povše
- Vodja projekta: Mojca Praznik Matič, Ana Kotar
- Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Vida Kos, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu
- Medijski strateg/inja: Vesna Boh
- Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin Avdić
- Fotograf/inja: Matevž Kostanjšek
- Režiser/ka: Gregor Vesel
- Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
- Scenarist/ka: Jan Omahen, Blaž Žnidarec