Štartaj Slovenija na podeželju
Šifra: OK2007S24Agencija: FormitasNaročnik komunikacij: Spar Slovenija
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE
Kreativna ideja
Naše podeželje je pred ključnimi izzivi za svoj obstoj - podnebne spremembe ogrožajo pridelavo hrane, našo samoskrbo, uvoz tuje hrane in staranje prebivalstva pa obstoj družinskih kmetij, česar se veliko ljudi v urbanih okoljih ne zaveda. Partnerji projekta Štartaj Slovenija smo se zato odločili, da v 8. sezoni podpremo slovenske pridelovalce ter njihove izdelke.
- Ime znamke ali podznamke: Štartaj Slovenija
- Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
- Izdelek / storitev: pridelovalci in njihovi izdelki
- Agencija: Formitas
- Medijska agencija: AM Komunikacije
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: PRO Plus
- Spletni naslov: startajslo.si
- Kreativni direktor/ica: Blaž Ritmanič
- Tekstopisec/ka: Saraja Pertič, Nika Kopajnik
- Digitalni strateg/inja: Ika Dujić Vrtačnik
- Direktor/ica projekta: Žana Močnik
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nataša Purgaj, Lidija Rakuša
- Medijski strateg/inja: Branka Krušič in Pina Maja Bulc
- Fotograf/inja: Ana Gregorič