Matterra

Šifra: OK2005S24Agencija: Yootree Creative Naročnik komunikacij: Ekstera d.o.o.
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE

glasnost:

Kreativna ideja

Identiteta znamke Matterra s formo organskega kroga v reliefu skodelice simbolizira model krožnega gospodarstva in problematike prekomerne porabe deviških surovin v izdelkih za enkratno uporabo. Navidezno naključne linije slikajo sotočje Koroških rek, inovacij, znanja in ljudi z namenom trajnostnega delovanja, s katerim lahko prihodnost vzamemo v svoje roke.

  • Ime znamke ali podznamke: Mattera Mug
  • Naročnik komunikacij: Ekstera d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Celostna grafična podoba
  • Agencija: Yootree Creative
  • Produkcijska hiša: MK Visuals
  • Kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
  • Umetniški direktor/ica: Petja Selan
  • Direktor/ica projekta:  Nadja Rojic
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Jure Naglič in Natalija Lesjak
  • Režiser/ka: Tomaž Apohal
  • Glasba: Manca Marin - Marie Elle
  • Avtor/ica glasbe: Manca Marin - Marie Elle