Matterra
Šifra: OK2005S24Agencija: Yootree Creative Naročnik komunikacij: Ekstera d.o.o.
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE
Kreativna ideja
Identiteta znamke Matterra s formo organskega kroga v reliefu skodelice simbolizira model krožnega gospodarstva in problematike prekomerne porabe deviških surovin v izdelkih za enkratno uporabo. Navidezno naključne linije slikajo sotočje Koroških rek, inovacij, znanja in ljudi z namenom trajnostnega delovanja, s katerim lahko prihodnost vzamemo v svoje roke.
- Ime znamke ali podznamke: Mattera Mug
- Naročnik komunikacij: Ekstera d.o.o.
- Izdelek / storitev: Celostna grafična podoba
- Agencija: Yootree Creative
- Produkcijska hiša: MK Visuals
- Kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
- Umetniški direktor/ica: Petja Selan
- Direktor/ica projekta: Nadja Rojic
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Jure Naglič in Natalija Lesjak
- Režiser/ka: Tomaž Apohal
- Glasba: Manca Marin - Marie Elle
- Avtor/ica glasbe: Manca Marin - Marie Elle