Druga ljubezen

Šifra: OK2002S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: IKEA
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE

glasnost:

Kreativna ideja

Ljubezen včasih izzveni. Tudi ljubezen do pohištva. To pa ne pomeni, da je za v smeti. Podjetje IKEA do leta 2030 želi postati krožno podjetje. Za spodbujanje krožne potrošnje lansiramo kampanjo Druga ljubezen: druga priložnost za rabljeno pohištvo. Stranke povabimo, da nam rabljeno pohištvo, ob katerem jim srce ne zaigra več, vrnejo. Mi pa rabljenemu pohištvu poiščemo novo ljubezen.

  • Ime znamke ali podznamke: IKEA
  • Naročnik komunikacij: IKEA
  • Izdelek / storitev: Druga priložnost
  • Agencija: Pristop
  • Spletni naslov: https://www.ikea.com/si/sl/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Mirka Modrinić
  • Kreativni direktor/ica: Mirka Modrinić
  • Umetniški direktor/ica: Rok Flego
  • Tekstopisec/ka: Veronika Povž
  • Digitalni strateg/inja: Ivona Rapše
  • Vodja projekta: Nika Perovšek
  • Direktor/ica projekta: Meta Celestina
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Ana Malinov, Una Perovic, Emina Mujkanovic, Olivia Dragusin, Dragica Petrovic, Mihaela Hafner.
  • Odnosi z javnostmi: Danaja Kek, Milena Prša, Kristjan Pahor
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Uroš Kraševec
  • Fotograf/inja: Rok Mlinar
  • Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Ana Lukanc, Andrej Kogoj
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Emina Halilović