Druga ljubezen
Šifra: OK2002S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: IKEA
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE
Kreativna ideja
Ljubezen včasih izzveni. Tudi ljubezen do pohištva. To pa ne pomeni, da je za v smeti. Podjetje IKEA do leta 2030 želi postati krožno podjetje. Za spodbujanje krožne potrošnje lansiramo kampanjo Druga ljubezen: druga priložnost za rabljeno pohištvo. Stranke povabimo, da nam rabljeno pohištvo, ob katerem jim srce ne zaigra več, vrnejo. Mi pa rabljenemu pohištvu poiščemo novo ljubezen.
- Ime znamke ali podznamke: IKEA
- Naročnik komunikacij: IKEA
- Izdelek / storitev: Druga priložnost
- Agencija: Pristop
- Spletni naslov: https://www.ikea.com/si/sl/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Mirka Modrinić
- Kreativni direktor/ica: Mirka Modrinić
- Umetniški direktor/ica: Rok Flego
- Tekstopisec/ka: Veronika Povž
- Digitalni strateg/inja: Ivona Rapše
- Vodja projekta: Nika Perovšek
- Direktor/ica projekta: Meta Celestina
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Ana Malinov, Una Perovic, Emina Mujkanovic, Olivia Dragusin, Dragica Petrovic, Mihaela Hafner.
- Odnosi z javnostmi: Danaja Kek, Milena Prša, Kristjan Pahor
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Uroš Kraševec
- Fotograf/inja: Rok Mlinar
- Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Ana Lukanc, Andrej Kogoj
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Emina Halilović