Svet smrdi, če ne upošteva mladih!
Šifra: OK1013S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
Tekmovanje: OK1 DOBRO ZA DRUŽBO
Kreativna ideja
U-Report je platforma za zbiranje mnenj otrok in mladostnikov o pomembnih družbenih temah, ki se posredujejo glavnim odločevalcem. Sporočilo kampanje je zato neposredno in provokativno: »Svet smrdi, če ne upošteva mladih«. Spletno stran in digitalne oglase pa spremlja tudi zvočni podpis – prdec, ki simbolizira svet, kakršen bo, če ne bomo upoštevali mnenja mladih.
- Ime znamke ali podznamke: UNICEF U-Report
- Naročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
- Izdelek / storitev: Platforma za krepitev participacije otrok in mladih
- Agencija: Luna \TBWA
- Medijska agencija: OMD Slovenija
- Produkcijska hiša: Vasja Jerin s.p.
- Spletni naslov: https://svetsmrdi.si/
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
- Tekstopisec/ka: Maja Burja
- Oblikovalec/ka: Matic Povše, Nina Zadravec
- Urednik spletnih vsebin: Laura Kovše
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
- Vodja projekta: Nina Melink
- Direktor/ica projekta: Martin Stariha
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Irena Stamenkovič, Tjaša Jazbec, Angela Ignovska