Svet smrdi, če ne upošteva mladih!

Šifra: OK1013S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
Tekmovanje: OK1 DOBRO ZA DRUŽBO

glasnost:

Kreativna ideja

U-Report je platforma za zbiranje mnenj otrok in mladostnikov o pomembnih družbenih temah, ki se posredujejo glavnim odločevalcem. Sporočilo kampanje je zato neposredno in provokativno: »Svet smrdi, če ne upošteva mladih«. Spletno stran in digitalne oglase pa spremlja tudi zvočni podpis – prdec, ki simbolizira svet, kakršen bo, če ne bomo upoštevali mnenja mladih.

  • Ime znamke ali podznamke: UNICEF U-Report
  • Naročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
  • Izdelek / storitev: Platforma za krepitev participacije otrok in mladih
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Medijska agencija: OMD Slovenija
  • Produkcijska hiša: Vasja Jerin s.p.
  • Spletni naslov: https://svetsmrdi.si/
  • Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
  • Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
  • Tekstopisec/ka: Maja Burja
  • Oblikovalec/ka: Matic Povše, Nina Zadravec
  • Urednik spletnih vsebin: Laura Kovše
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
  • Vodja projekta: Nina Melink
  • Direktor/ica projekta: Martin Stariha
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Irena Stamenkovič, Tjaša Jazbec, Angela Ignovska