Vse dobro
Šifra: OK1011S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Spar Slovenija
Tekmovanje: OK1 DOBRO ZA DRUŽBO
Kreativna ideja
Kampanja Dobri možje je neposredno nagovorila Slovence, ki dobro vedo, kako pomembni za našo družbo so gasilci – še posebej zaradi nedavnih ekstremnih podnebnih dogodkov. Tako smo skupaj s kupci zbrali kar 50.000 evrov za Gasilsko zvezo Slovenije – tudi z nakupom dobrih piškotov, ki jih je SPAR izdelal posebej za kampanjo Dobri možje.
- Ime znamke ali podznamke: Spar Slovenija
- Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
- Izdelek / storitev: Spar Slovenija
- Agencija: Futura DDB
- Medijska agencija: AM komunikacije
- Produkcijska hiša: Super 16
- Kreativni direktor/ica: Boštjan Napotnik
- Umetniški direktor/ica: Robert Križmančič
- Strateg/inja: Peter Dobovičnik
- Tekstopisec/ka: Boštjan Napotnik, Tina Križaj
- Oblikovalec/ka: Pia Zavodnik
- Urednik spletnih vsebin: Neja Pevec, Nina Bertoncelj
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Blaž Zorčič
- Razvijalec/ka: Žiga Pavlin
- Vodja projekta: Urška Nučič, Ana Ribar
- Direktor/ica projekta: Mija Gačnik Krpič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Lidija Rakuša, Nina Šumi, Manca Prešeren, Aleš Popič, Maja Zajec, Manca Jevšček, Nina Bilban
- Medijski strateg/inja: Branka Krušič, Barbara Pagon, Zala Konda, Julija Kancler, Alenka Kanduc
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Iztok Perko, Janez Vizjak, Mija Zorec
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Režiser/ka: Jure Matjažič
- Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Blacklime, Miloš Horvat, Gregor Čič, Špela Zupan Štampohar, Maja Teyrovsky, Miha Klatzer