Vse dobro

Šifra: OK1011S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Spar Slovenija
Tekmovanje: OK1 DOBRO ZA DRUŽBO

glasnost:

Kreativna ideja

Kampanja Dobri možje je neposredno nagovorila Slovence, ki dobro vedo, kako pomembni za našo družbo so gasilci – še posebej zaradi nedavnih ekstremnih podnebnih dogodkov. Tako smo skupaj s kupci zbrali kar 50.000 evrov za Gasilsko zvezo Slovenije – tudi z nakupom dobrih piškotov, ki jih je SPAR izdelal posebej za kampanjo Dobri možje.

  • Ime znamke ali podznamke: Spar Slovenija
  • Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
  • Izdelek / storitev: Spar Slovenija
  • Agencija: Futura DDB
  • Medijska agencija: AM komunikacije
  • Produkcijska hiša: Super 16
  • Kreativni direktor/ica: Boštjan Napotnik
  • Umetniški direktor/ica: Robert Križmančič
  • Strateg/inja: Peter Dobovičnik
  • Tekstopisec/ka: Boštjan Napotnik, Tina Križaj
  • Oblikovalec/ka: Pia Zavodnik
  • Urednik spletnih vsebin: Neja Pevec, Nina Bertoncelj
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Blaž Zorčič
  • Razvijalec/ka: Žiga Pavlin
  • Vodja projekta: Urška Nučič, Ana Ribar
  • Direktor/ica projekta: Mija Gačnik Krpič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Lidija Rakuša, Nina Šumi, Manca Prešeren, Aleš Popič, Maja Zajec, Manca Jevšček, Nina Bilban
  • Medijski strateg/inja: Branka Krušič, Barbara Pagon, Zala Konda, Julija Kancler, Alenka Kanduc
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Iztok Perko, Janez Vizjak, Mija Zorec
  • Fotograf/inja: Peter Giodani
  • Režiser/ka: Jure Matjažič
  • Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Blacklime, Miloš Horvat, Gregor Čič, Špela Zupan Štampohar, Maja Teyrovsky, Miha Klatzer