Naj peče hrana, ne jezik.

Šifra: OK1005S24Agencija: bold.group Naročnik komunikacij: Kotányi d.o.o.
Tekmovanje: OK1 DOBRO ZA DRUŽBO

glasnost:

Kreativna ideja

Kje je meja med pikantnimi izrazi in verbalnim nasiljem? Tako kot pri začinjeni hrani je meja bolečine za vsakogar drugačna. Kotányi, strokovnjak za začimbe, tako lansira kampanjo “Naj peče hrana, ne jezik”, v kateri poziva k odkritem pogovoru o žaljivi komunikaciji, o problematičnem zgledu, ki ga taka komunikacija daje mlajšim in z njo ozavešča o možnostih spoprijemanja z verbalnim nasiljem.

  • Ime znamke ali podznamke: Kotányi
  • Naročnik komunikacij: Kotányi d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Začimbe Kotányi
  • Agencija: bold.group
  • Medijska agencija: Rubikon GRAL d.o.o.
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Positiva rešitve d.o.o.
  • Spletni naslov: https://kotanyi-pekocemeter.si/
  • Kreativni direktor/ica: Benjamin Hrkić, Sara Mekinc
  • Umetniški direktor/ica: Tim Waschl Luznar
  • Strateg/inja: Žiga Jarc
  • Tekstopisec/ka: Sara Mekinc, Žiga Jarc, Benjamin Hrkić, Urška Glavan Širok
  • Vodja projekta: Žiga Jarc
  • Direktor/ica projekta: mag. Katarina Pivk Kreft, direktorica Kotányi d.o.o
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Matic Zemljič, sodelavec v prodaji in marketingu Kotányi d.o.o.
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Luka Vovk Vižintin, Vid Mušič, Rene Knapič, Luka Ličar, Oskar Šušteršič