Tuš Bricks

Šifra: O6002S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Engrotuš
Skupina: O6 AVTORSKA GLASBA

glasnost:

Kreativna ideja

V programu zvestobe Tuš Bricks so kupci ob nakupu prejeli brezplačne kocke, s katerimi so zgradili mini Tuš trgovino s slovenskimi dobavitelji in izdelki trgovske znamke Tuš. Kot se sestavljajo kocke, smo v kampanji sestavljali besede in vizuale, ter tako ohranili svežino v komunikaciji skozi vse kanale. Unikatna pesem kampanje, ki jo je oblikoval raper Nipke, pa je povezala vse video oglase.

  • Ime znamke ali podznamke: Engrotuš
  • Naročnik komunikacij: Engrotuš
  • Izdelek / storitev: Tuš Bricks
  • Agencija: Pristop
  • Medijska agencija: Mediapublikum
  • Produkcijska hiša: Bright
  • Spletni naslov: https://pristop.si/en
  • Kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Umetniški direktor/ica: Rok Flego
  • Strateg/inja: Katja Sever
  • Tekstopisec/ka: Manja Novak
  • Oblikovalec/ka: Patricija Rantaša in Polina Shkolnikova 
  • Urednik spletnih vsebin: Valerija Jakopič
  • Vodja projekta: Emina Halilović
  • Direktor/ica projekta: Nina Razpet
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Danijela Lakičevič, Vesna Kuzmanović, Živa Slokan, Nika Brodnik, Maša Šolinc in Valerija Jakopič
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc
  • Fotograf/inja: Luka Svetič
  • Režiser/ka: Marcella Zanki 
  • Direktor/ica fotografije: Lazar Bogdanović 
  • Avtor/ica glasbe:  Boštjan Nipič – Nipke, Damjan Jović
  • Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Ana Lukanc
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Urška Kos