Zelje

Šifra: O2009S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Plaktivat
Skupina: O2 AVTORSKO TEKSTOPISJE

Kreativna ideja

Izziva ‘Brez zavržene hrane’ smo se lotili s poudarkom na tekstopisju. Čeprav so sporočila na prvi pogled malce kontroverzna in drzna, so prav ta drznost in kontroverznost pritegnili pozornost ter spodbudili gledalce k razmisleku. Vsak plakat je združeval izjemno močno sporočilo s subtilnimi statističnimi podatki, kar je sporočilo še dodatno poglobilo in okrepilo njegovo učinkovitost.

  • Ime znamke ali podznamke: Plaktivat
  • Naročnik komunikacij: Plaktivat
  • Izdelek / storitev: Plaktivat
  • Agencija: Futura DDB
  • Tekstopisec/ka: Katarina Ferk in Tina Križaj
  • Oblikovalec/ka: Vesna Žnidaršič